maanantai 22. joulukuuta 2014

Pipariksi meni!

Tänä vuonna Piparien teko meni vähän viime metreille.

Sillä aikaa kun mä kaivelin uunipellejä ja leivinpaperia kaapista, 
piparimuotit tekivät pydamidin.

 Pipariakropatian jälkeen päästiin tosi toimiin.

Puolet taikinasta oli jo leivottu, kun mä yhtäkkiä havahduin.
Mä en ollu vielä kertaakaan kuullu kysymystä
''Äiti, saanko mä syödä tän taikinan palan?''
ja
''Mä syön vielä tämän''

Miten se on mahdollista?
Viime vuonna suuhun katos puoli taikinaa.
 Hieman liioiteltuna ehkä ja tietty omaan suuhun osa :D

Kunnes sitten purkin takaa löytyi taikinapallo jemma :D
Kuinkahan suureksi se ehtii vielä kasvaa?? 

Ronja koristeli oman piparilinnan.

Helmiä kului muutama :D
Mut pitäähän sitä BlingBlingiä olla.

Mä tein lasipurkkiin joulumetsän Oravalle.

Kaksi yötä enää :)

 

2 kommenttia:

  1. Ronja onkin keksinyt hauskan jutun, eipä tarvitse kokoajan kysellä kun on oma pallo jemmassa :) Hienon linnan Ronja teki, muutama helmi näkyy olevan mutta niin pitääkin on näyttävämpi :) Kaikkenlaisia ihania olette tehneet. Kaksi yötä meneekin nopeasti ♥

    VastaaPoista
  2. Joo, olis se ollukki aika erikoista, jos taikinaa ei olis yhtää suuhun kadonnu :)

    VastaaPoista