tiistai 17. huhtikuuta 2012

Niitä näitä...

Joku aika sitten tein Ronjalle housut, joihin tuli kivat rypytykset lahkeisiin. Tykästyin malliin, niin täytyy varmaan tehdä toisetkin hieman isommat. Kaavat on Ottobren lehdestä 6/10.


Mä oon unohtanu nää sukat kokonaan... Tein jämälangoista itelle tämmöset varrettomat sukat. Menee hyvin legginssien kanssa, jos ei halua villasukan varsia näkyviin tai varret ei mahdu kenkiin. Näin keväälläki ne on mukavat, ku ei oo liian kuumat.


Viime Venäjän reissulla tuli taas ostettua Maatuska, vaikka aattelin, että ei niitä enää... Mut minkäs teet, kun Maatuska kattoi hyllyltä niin söpösti :D Voih, mua ei pitäis päästää kyseiseen kauppaan, kun sinne jäi vielä kuoro Maatuskoja huutamaan mun perään :D



3 kommenttia:

  1. Mulla on vaan suunnittelun asteella Tipsulle ompelut :P Kiva housunmalli.

    No en pystys kyllä määkään oleen ostamatta maatuskoja...toisin varmaan rekkakuorman kotiin jos pääsisin apajille...:P :D

    Kivaa viikkoo :)

    VastaaPoista
  2. Mukavan näköiset housut :) ja näppärät sukat, ei kotisukissa tarvi niin pitkiä varsia ollakkaan (tuli just mieleen) :D

    VastaaPoista
  3. Sanna-Mari: Onneksi ei oltu rekalla matkasssa :D

    VastaaPoista