tiistai 1. joulukuuta 2009

Kirstuja

Jonkun aikaa oon haaveellu valakoosta kirstua meidän olohuoneeseen.
Nyt semmosen sitte sain, kun mun äiti totes, ettei tämä enää mahdu mihinkään. (vai vaikuttiko asiaan hieman se, että kirstua haikailin...?)
Ikää on kirstulle kertynyt jo vuosi jos toinenkin. Mun isomummun peruja...
Mitä tarinoita kirstulla olisikaan kerrottavana, jos osaisi. Onhan se seilannut Suomen kamaralle aina Amerikasta asti.




Ehkäpä tähän saan jotain jouluasetelmaa aikaiseksi myöhemmin. Nyt kirstun päällä on vain Marokosta muutama vuosi sitten tuomani lamppu. Eihän sitä sinne voinut jättää, kun sain hinnankin tingattua noin 7 euroon :) Olisin tuonut isomman, jos matkalaukussa olisi ollut tilaa.

Toinen kirstu on yläkerrassa...

Sen on mun pappa tehny sota-aikana rintamalla.
Ihana muisto rakkaasta papasta.
Tällä hetkellä täynnä lankoja. Mun aarteita :)

Hyvää ensimmäistä joulukuun päivää!

-Sari-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti