perjantai 9. lokakuuta 2009

Ensimmäinen...

...tunnustus! Olin aika iloisen yllättyny tästä. Kiitos Maaka!
(Oisin linkittäny sun blogiin, mut en osannu... Ja mun oma tietokone expertti
ei sattunu oleen lähistöllä:)


Sitten ne seitsemän paljastusta... hmm...

1. Oon mahdoton hukkaamaan tavaroita. Kännykkä, sakset, mittanauha...
Saan jatkuvasti kuulla kuittailua siitä miten kangassakset löytyi kerran lusikkalaatikosta. Miten lie sinne eksyny...?

2. Mulla ei alunperin ollu tarkootus muuttaa takaasi Pohojanmaalle opiskeluvuosien jälkeen. Mutta minkäs voi... mies vei mennessään x) Enkä kyllä oo katunu! Pohojanmaan on aina lähellä syräntä! Ja sen kyllä kuuloo kun suunsa avaa x)

3. Haluaisin vielä joskus juosta maratonin. Tällä hetkellä aikaa juoksemiseen on vain rajoitetusti.. Enemmän lenkkeillään vaunujen kanssa, kun koitetaan nukuttaa Ronjaa päiväunille. Tuntuu olevan aika hyvä keino.

4. Mä en kauheesti piittaa ruusuista. Kullaltani sain äitienpäivänä Gerberan. Se on mun lempparikukka.

5. En osaa istua aloillani tekemättä mitään. Aina täytyy olla jotain näprättävää, muuten kynsinauhat saa kyytiä. Koulussakin joskus kudoin lapasia tunnilla, jotta pystyis keskittymään paremmin.

6. Tykkään tehdä pehmoleluja. Olis kiva tehdä nukkeja, pupuja, nalleja... yms.. Kunhan vaan aikaa riittäis. On niin hirveesti kaikkee mitä tykkäis tehdä.

7. Oon huono shoppailija. Mä en jaksa kiertää monessa kaupassa. Poikeuksena on kirpparit ja lanka- ja kangaskaupat. Niissä humahtaa aikaa. Ruokakaupastaki yritän ostaa kerralla paljon, ettei tarvii usein käydä.

No siinähän niitä... :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti